woensdag 8 februari 2012

RAP



Ik zal je vertellen over mijn geest die elke kant uit gaat, nooit stilstaat
 niet luistert maar gewoon doorgaat
Geen macht, geen eigen kracht
Medicijnen, veel rust, niet kunnen werken
Had ik maar in god
dan zocht ik rust en ging naar kerken.

Ik ben het zat Ik heb het wel gehad
 steeds verlamd door alle indrukken
Flarden van mist, mijn gedachten aan stukken
een omgeving die aan me plukt, volgens hen ben ik mislukt
zij hebben deze rugzak niet, gaan er niet onder gebukt
Door iedereen aan de kant gesmeten
onbekend maakt onbemind, vastgeketend

Op tv is elke moordenaar geestelijk gestoord
maar geloof me ik heb nog nooit iemand vermoord.

Ik ben het zat, ik heb het wel gehad.
over de prikkels die maar beelden vormen en
 als een tsunami door geest naar binnen stromen
Ik zie het maar jij ziet het niet, ik voel het maar jij kan dat niet
jij oordeelt maar je weet het niet, neem een tripje lsd en kijk dan of je verder ziet

Op tv is elke moordenaar geestelijk gestoord.
maar ik kan je zeggen ik heb nog nooit iemand vermoord





4 opmerkingen:

  1. Heel knap gedaan, nu nog zingen.

    Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook al ingezongen maar die kan ik hier niet plaatsen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig verwoord! Het is je echt gelukt de emotie in je rap te laten voelen!En daar kunnen veel mensen nog van leren;het verwoorden van gevoelens, en het daadwerkelijk durven voelen en het kunnen uitspreken!Daar zit ook je kracht!!Het kan niet anders dan dat er een prachtig mens achter deze rap zit!Wat deze rollercoaster aan emoties met je doet... dat kan gelukkig een enkeling met je meevoelen...Jouw rap is klasse!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem, bedankt voor je mooie en lieve reactie, ben wel benieuwd wie er achter 'anoniem' zit. :-)

    BeantwoordenVerwijderen